It is currently Thu, 2014 04 24 11:48
All times are UTC + 2 hours

Elementarus planas TDI iki 200ag

Moderators: type-r, VIMOTA


Reply to topic Page 1 of 3 [ 32 posts ]
Author Message

Offline Vyskupas


Joined: Thu, 2008 04 17 22:55

Posts: 187

Location: Kaunas

PostPosted: Thu, 2010 04 29 2:06   Post subject: Elementarus planas TDI iki 200ag   

As cia toki projektuka suku minty, tai butu idomu padiskutuot uz/pries, kadangi anksciau kai tik prasidejo cia viskas tai buvo konkretu vnt20, plundzeris ir t4, o dabar ziuriu visi darosi hibridus, bet nelabai kas sneka kokius butent arba as nesuprantu :) sios temos esme isdiskutuot gal kaikam jau gerai zinomus dalykus, o kai kam maziau suprantamus, tad butu smagu apsieiti be blevyzgu

motoras 66kW tdi 98 metu su kintamos geometrijos vnt15 - turim 137ag ir 346nM

Planas:
1. Turbo - gt.... (nuo 110kW) turbo servize apie 1200lt, ka joje galima keist? didint salta dali i ka?nuo ko? prie keliu k rpm galima tiketis uzsiputimo (nes vazinejama duagiausiai mieste, tad 3k rpm netenkina), analogas vnt20 kokie pliusai/minusai lyginant su GT

2. Plundzeris 12mm, bosch virs 1000lt, no name cia forume 450, aisku kyla abejoniu, bet ziuriu atsiliepimai geri

3. purkstukai t4, iprastai teko girdet apie 800lt, forume (kartu su plundzeriu) sneketa uz 550lt

4. FMIC + vamzdynas, any ideas? cooleris manau apie 400lt, kaip parinkt tinkama dydi, kad isvengt bereikalingo lago, bet tuo paciu ir neturet oro trukumo. Kadangi nematau tikslo moket uz ji 1000lt, tai made in china ar kazkas biudzetinio, pliusai/minusai tame? plus kokio storio vamzdyna?

5. Programavimas, ar galima tiketis nuolaidos kaip vezant ta pacia masina antra karta, ar skaiciuot kaip naujai (klausimas Vitoldui) :)

6. Ismetimas dabar 55mm (atrodo) be jokiu bakeliu ar katalizatoriu, tai yra free flow, uzteks/mazai?

7. sankaba/deze laikys standartine nauja 66kW su neplaukiojanciu smagraciu 5bege deze?

Tikslas 180ag ir palei 400nM realu/pasaka? veleneliai nera pokolkas itraukiami, bet jei kas dejosi kaina irgi domintu :)

Jei tema neatitinka taisykliu tai sorry, tiesiog duag ismetytos info ir skirtingu pasisakymu, visko viename neradau :)

_________________
ex BMW E36 318...ex BMW e36 318ti compact...ex BMW E36 325 M-tech...ex VW GOLF tdi...back to RWD&LSD
Top Profile 

Offline INK


User avatar


Joined: Sat, 2009 12 05 14:31

Posts: 347

PostPosted: Thu, 2010 04 29 11:57   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

Del noname purkstuku ir plundzerio siulau palaukti, atvaris pora zmoniu cipuotis su plundzeriu 12 ir T4 noname, zesim kas gaunas.

180Ag be velenelio manyciau sunkoka, yra Dbilo analogu rodos 700lt kastuoja ant Kauno

Del turbos, mano 1749VB uztektu iki 180A.g. Tai restauracija su modu 780lt TurboServisas.

_________________
B5 1,9TDI + CHIP
VNT15/17 Hybrid, T4 111kw, custom clutch
Result: 142hp and 311nm! 2010-07
11'' pump; DSS Ultime 1; PD 96kW intake; PD gas pump;ceramic clutch; Chip tuning on 08-11
Result: 165 Ag an 383Nm
Lexus LS430 06'
Top Profile 

Offline cooler


User avatar


Joined: Mon, 2008 12 22 20:19

Posts: 274

Location: Šilalė/Kaunas

PostPosted: Thu, 2010 04 29 14:37   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

4. Vamzdynas manau 60mm pilnai tenkina 1,9 tdi motoro poreikius, IC didelio nereiktu manau koks 540*180*63 pilnai užtektu.
kas liečia turba tai siulyčiau kokia vnt20 , nes iš gt1749va jau butu dugnu dugnas 180 ag išsukt, o su didesne durba liktu truputi rezervo :) išmetimo pagal lentele internete, reikėtu bent 60mm :)

_________________
Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm.
Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo
Top Profile 

Offline Vyskupas


Joined: Thu, 2008 04 17 22:55

Posts: 187

Location: Kaunas

PostPosted: Thu, 2010 04 29 14:46   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

cooler wrote:
4. Vamzdynas manau 60mm pilnai tenkina 1,9 tdi motoro poreikius, IC didelio nereiktu manau koks 540*180*63 pilnai užtektu.
kas liečia turba tai siulyčiau kokia vnt20 , nes iš gt1749va jau butu dugnu dugnas 180 ag išsukt, o su didesne durba liktu truputi rezervo :) išmetimo pagal lentele internete, reikėtu bent 60mm :)


na bet chebra is stockiniu 110kW atsuka 200 be vargo, padidine salta dali ir 210, vnt 20 bijau del lago :) Is tiesu butu idomu isgirst Vitoldo pasisakyma del to paskutinio seato kur darytas hibridas turbos ir atsuko 220 ir 420nM, kiek is FB sake tai baze tos turbo GT bet placiau ner ziniu :)

_________________
ex BMW E36 318...ex BMW e36 318ti compact...ex BMW E36 325 M-tech...ex VW GOLF tdi...back to RWD&LSD
Top Profile 

Offline Dasco


User avatar


Joined: Tue, 2007 01 09 4:14

Posts: 246

Location: Kaunas

PostPosted: Thu, 2010 04 29 21:32   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

turbo servise ant gt17 mauna didesne salta puse. o ar 96-110kw sikna turbos ta pati

_________________
Seat Toledo tdi PD Fmic, gtb2260vk

2004 A6 2,5 tdi 132kw Q
Top Profile 

Offline Vyskupas


Joined: Thu, 2008 04 17 22:55

Posts: 187

Location: Kaunas

PostPosted: Fri, 2010 04 30 15:11   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

Dasco wrote:
turbo servise ant gt17 mauna didesne salta puse. o ar 96-110kw sikna turbos ta pati


na ir tokios turbo dugnas koks? salta dali didesne nuo ko? :) mazai konkretumo, uz tai ir siuliau kurt forumieciu blogus su rimtesniais projektais, nes dabar toks vaizdas kad kas ka pasidaro tas laiko pas save arba savam rate ta info :)

_________________
ex BMW E36 318...ex BMW e36 318ti compact...ex BMW E36 325 M-tech...ex VW GOLF tdi...back to RWD&LSD
Top Profile 

Offline Aruniokas


Joined: Sat, 2009 12 19 17:25

Posts: 88

PostPosted: Fri, 2010 04 30 15:53   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

vnt 20-lago neturi jokio,nesijaudink ten kur nereikia-bet va galvos paralaidumas neportintos be vostuvu ir be veleno tai labai "nekoks" :x kazi ar ismyzinsi tuos 200ag-labai abejociau ,nu nebent pusi 3 kaskokiu :mrgreen:
Top Profile 

Offline Vyskupas


Joined: Thu, 2008 04 17 22:55

Posts: 187

Location: Kaunas

PostPosted: Fri, 2010 04 30 15:57   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

Aruniokas wrote:
vnt 20-lago neturi jokio,nesijaudink ten kur nereikia-bet va galvos paralaidumas neportintos be vostuvu ir be veleno tai labai "nekoks" :x kazi ar ismyzinsi tuos 200ag-labai abejociau ,nu nebent pusi 3 kaskokiu :mrgreen:


prie keliu k rpm uzsipucia pilnai vnt20?

_________________
ex BMW E36 318...ex BMW e36 318ti compact...ex BMW E36 325 M-tech...ex VW GOLF tdi...back to RWD&LSD
Top Profile 

Offline Aruniokas


Joined: Sat, 2009 12 19 17:25

Posts: 88

PostPosted: Fri, 2010 04 30 17:18   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

realiai skirtumo nuo vnt 17 beveik nera -o kada uzspucia klausk kas bande-bet tikrai labai anksti.
Top Profile 

Offline Dasco


User avatar


Joined: Tue, 2007 01 09 4:14

Posts: 246

Location: Kaunas

PostPosted: Fri, 2010 04 30 17:25   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

deda nuo gt22** salta dali. o tokia turba stovi pas minde ant audines su pd, ten kaskas 250ag.

o del gt20 uzputimo tai jau virs 2k rpm pas mane budavo 1.2-1.3 baro

_________________
Seat Toledo tdi PD Fmic, gtb2260vk

2004 A6 2,5 tdi 132kw Q
Top Profile 

Offline cooler


User avatar


Joined: Mon, 2008 12 22 20:19

Posts: 274

Location: Šilalė/Kaunas

PostPosted: Fri, 2010 04 30 21:15   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

Vyskupas wrote:
Aruniokas wrote:
vnt 20-lago neturi jokio,nesijaudink ten kur nereikia-bet va galvos paralaidumas neportintos be vostuvu ir be veleno tai labai "nekoks" :x kazi ar ismyzinsi tuos 200ag-labai abejociau ,nu nebent pusi 3 kaskokiu :mrgreen:


prie keliu k rpm uzsipucia pilnai vnt20?

pas mane prie 2000rpm buna jau beveik 1,5 bar bet aišku reikia laikyt dugna numynus nuo mažu apsuku visai. be valiko 200ag tai nei pro kur, o jei ten daug pūsi emp'as bus labai didelis. beja ant vnt17 ir vnt20 emp'as panašus buna?

_________________
Audi a4: vnt20, 0,240nozzles, FMIC, PD intake 60mm.
Audi 80 Quattro: 1,9TDI engine, TD fuel pump (12mm), k16 turbo
Top Profile 

Offline Alexas


User avatar


Joined: Fri, 2006 03 17 10:42

Posts: 230

Location: utena

PostPosted: Fri, 2010 04 30 23:32   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

vnt20 ir gt1749vb sikna beweik tas pats, ir 96 ir 110 sikna labai nedauk bet skiriasi....

_________________
270hp+ hp @ 5000 rpm 450+ nm @ ~3000 rpm :)
Top Profile 

Offline Vyskupas


Joined: Thu, 2008 04 17 22:55

Posts: 187

Location: Kaunas

PostPosted: Sat, 2010 09 25 20:46   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

pakeliu seną temą:

Ką pavyko iki šiol išsiaiškinti:

Vamzdynas 60mm yra per didelis (bent jau mk4 golfui su FMIC), nebent darant jį labai trumpą, tad greičiausiai verta stoti ties 55mm.
Coooleris nereikia arklinio...
Išmetimas 60mm ok, visiškai kiauras, jei nėr problemų dėl komforto :)
Turba gt22... turboservize 1400lt, anot jų iki 250ag;; 1200lt iki 200ag
Purkštukų antgaliai vadinamieji t4, 0,216
Plundžeris 12mm
Kolektorius nuo 96kW PD, norint mažint vamzdyną geriau imti pasatinį ir vesti vamzdyno vieną galą palei akumą (golf mk4 ir kiti kurių turba stovi prie ugniasienės)

rezultatas 180ag ir spėju kokie 380nM. Samata: vamzdynas 400 + Cooleris 300 + Išmetimas 300 + turba 1400 + plundzeris/purstukai 550 (no name) + kolektorius 50-100 = apie 3100 + čipavimas + purkštukų kalibravimas, tai realiai apie 4000lt.

Čia tokai gan primityvi samata, gal kam pravers ateityje :) bei butu idomu isgirst daugiau susidurusiu zmoniu kazkokius patarimus, kaip antai kad su passat koliki geriau keist vamzdyno vienos puses krypti :)

_________________
ex BMW E36 318...ex BMW e36 318ti compact...ex BMW E36 325 M-tech...ex VW GOLF tdi...back to RWD&LSD
Top Profile 

Offline Tautvydas


User avatar


Joined: Mon, 2004 05 31 1:10

Posts: 532

Location: Kaunas

PostPosted: Sat, 2010 09 25 21:37   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

Bet cia brangiai tie 40-50aj iseina, 40-20% masinos vertes...

_________________
golf GTI pirelli edition
vimota dyno 2009 277aj ir 363nm

vimota dyno 2010 after some upgrades 298aj ir 377nm
Top Profile 

Offline Vyskupas


Joined: Thu, 2008 04 17 22:55

Posts: 187

Location: Kaunas

PostPosted: Sat, 2010 09 25 21:55   Post subject: Re: Elementarus planas TDI iki 200ag   

Tautvydas wrote:
Bet cia brangiai tie 40-50aj iseina, 40-20% masinos vertes...


kalbam ne apie branguma :) pas pati matau ispudingu skaiciu parase, galetum pasidalint savo projektais :)

_________________
ex BMW E36 318...ex BMW e36 318ti compact...ex BMW E36 325 M-tech...ex VW GOLF tdi...back to RWD&LSD
Top Profile 
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic Page 1 of 3 [ 32 posts ]


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum