Paieška

DUK

 

Sveiki visi! Norėdamas sutaupyti savo, o taip pat ir Jūsų laiką, pirmiausia siūlau pasiskaityti čia. Jeigu neradote savo klausimo, tuomet galite kreiptis el. paštu: info@vimota.lt 

Stengsiuosi  sudėti kaip įmanoma daugiau Jums naudingos informacijos.
 
K.: Sveiki, norėčiau sužinoti, kodėl nėra galimybės išmatuoti automobilio su automatine greičių dėže galingumo ant dyno stendo.
 
A.: Todėl, kad neišeina taip daugumai automatų padaryti, kaip daroma mechanine dėže - įjungi 5 pavarą ir spaudi gazą dugną pilnai nuo 1000rpm iki rpm lim, tuo metu įmini sankabą ir leidi ratams patiems iš inercijos sustoti. Taip stendas paskaičiuoja variklio galingumą į ratus, o po to, kol sustoja ratai, paskaičiuoja transmisijos  praradimą, kurį prideda prie galingumo į ratus ir taip gaunamas variklio galingumas... Su automatu viskas vyksta kitaip, be to, pvz. pas bmw 530d, kad ir 5 pavarą įjungi su automatu, bet iki 2500rpm yra hidraulinė pavara - kai apsukos sustoja vietoje, o greitis kyla, tai tokiu atveju ką mes matuojame???? Todėl ir nematuoju. Nėra prasmės to daryti, nes matavimas bus netikslus... Matuoti galiu, bet skaičiai gauti yra tavo problema... Aišku, jie nebus nei 50ag mažiau, nei 100 daugiau nuo to, kas turi būti, bet tokiu atveju niekada nezinosi, kiek yra tiksliai... Bet matuojant prieš kažką ir po kažko padarymo po kapotu - šį skirtumą matysi tikslų, aišku, jeigu neslysta diskeliai, esantys greičių dėžėje...
 
K.: Kur galiu nusipirkti chipą savo mašinai?
 
A.: NĖRA JOKIŲ NUSIPERKAMŲ CHIPŲ, YRA VARIKLIO KOMPIUTERIO PERPROGRAMAVIMAS ir ypač nuo 2002 m. mašinoms nesikeičia jokie chipai, o visas perprogramavimas vyksta per OBD-II diagnostinę  jungtį.
Motociklas irgi lygiai taip pat - nėra jokių chipų, jiems yra papildomi kompiuteriai, kurie yra programuojami ir taip keičiamas uždegimo kampas bei purkštuko atsidarymo trukmė, sūkių ribotuvas ir t. t. Dėl motociklų papildomų kompiuterių prašau pasivartykite čia: http://web.dimsport.com/rapidbike/
 
K.: Sveiki, norėjau paklausti, ar čipuojasi e34 525 m20 ir kiek +- galima tikėtis papildomų ag? Ir kiek kainuotu.
 
A.: Taip, chipuojasi, kaip ir visi kiti BMW. Ag rezultatas priklauso nuo kiekvieno variklio atskirai, bet kaip ir visiems benziniams variklio be turbinos yra 5-15 % ribose. Jokių variklių, esančių be turbinos,  NECHIPUOJU! 
 
K.: Ar apsimoka dėti chipą i Mithubichi Eclipse: 2.0 DOCH, galingumas [110 Kw. Kiek kw pridėtų chipas ir kokia kaina maždaug būtų?
 
A.: Mitsubishi, Toyota, Nissan'ai nuo 94 m., Honda nuo 94 m., Mazda nuo 91 m., Suzuki, Subaru, NECHIPUOJAMAS! 
Šitiems automobiliams reikia sumontuoti papildomus kompiuterius, kurių kaina yra nuo 350 $.....
 
K.: VW, Audi, Seat, Skoda 1.9 TDi 81kw variklis. Kiek kompiuterio perprogramavimo pagalba galima išgauti galingumo?
 
A.: Kaip ir visiems turbo dyzeliniams varikliams su elektroniniu kuro siurblio valdymu, kuris pradėtas montuoti į turbo dyzelinius VW, AUDI, Seat variklius nuo 1992m.,  galima padidinti galingumą 15-50%.
 
K.: Sveiki, norėjau paklausti, kiek kainuotų įdėti turbiną į Opel C30se 3l 24v variklį, suspaudimo laipsnis 10 ?
 
A.: 6cil varikliui padaryti 330-350ag turbo komplekto kaina yra nuo 12000 Lt su sumontavimu.
 
K.: Norėjau pasidomėti, ko galima tikėtis is BMW e39 2.5tds 1996-1997 m. po chipavimo. Ta prasme, kokį chipavimą rekomenduotum patikimą ir optimaliausią ir kiek tai atsilieptų kuro sąnaudomis ir KW skaičiumi ?
 
A.: Po chipavimo privaloma tikėtis galingumo padidejimo ;).
Kažkaip nėra jokių variantų dėl chipu... Kad ten vienoks ar kitoks, tai yra tik mitas ir daugiau marketingas, kai tau siūlo dyzeliui chipą ekonomijai, bet ne galingumui, kitas chipas galingumui, bet ne ekonomijai ir t.t. Aš padarau programą tokią, kaip gamykla padaro, o ji nedaro tokių žaidimų... Programa nuo 80% gazo paspaudimo daro mašiną dinamiškesne, o prie  100% ji yra maximum, ką galima iš variklio, turbinos, siurblio, purkštukų, įpurškimo kampo išgauti iki dūmingumo ribos ;)
 
Galingumas padidėtų 10-25kw, priklausomai nuo variklio, turbinos būklės bei siurblio sureguliavimo.
Kuro sanaudų atžvilgiu, jeigu važiuosi spausdamas akseleratorių iki 70%, kuro sąnaudos bus gamyklinės ir netgi mažesnės, bet jei dažnai spaudi akseleratorių iki 100%, ekonomijos tikėtis nedera, bet, aišku, jos tikrai nepadidės taip, kad tai būtų nelogiškas skaičius!
 
K.: Pas mane yra VW golf su 1.9tdi 66kw varikliu, pagamintu 96 m. Kiek prisidės jam galingumo ir kaip pasikeis kuro sąnaudos bei ar labai tai kenkia varikliui? Kokia kaina šios paslaugos?
 
A.: 66kw varikliui prisideda apie 60-100Nm bei 15-35ag, priklausomai nuo variklio, turbinos, intercoolerio, oro srauto matuoklės, katalizatoriaus būklės bei kuro siurblio sureguliavimo. Jeigu viskas yra tiesiog idealu, tuomet galima tikėtis labai puikių rezultatų. Kuro  sąnaudos nepadidėja važinėjant normaliu režimu, bet labai dažnai spaudžiant akseleratorių iki maximumo galima tikėtis nedidelių kuro sąnaudų padidėjimo, bet visada reikia nepamiršti, kad galingumas iš niekur neatsiranda ;). Ši paslauga kainuoja 700 Lt. Paslaugą sudaro 2-4 galingumo pamatavimai prieš ir po bei pilnas programos padarymas, bei jos sumontavimas. Automobiliai su automatinėmis greičių dėžėmis  nematuojami galingumui ant stendo, todėl jiem chiptiuningo paslauga - 100 Lt pigiau.
 
K.: Sveiki, turiu  golfa IV tdi galvoju apie čipą, bet va pasidarė įdomu kuo skiriasi internete siūlomi chipai nuo jūsiškių?
 
A.: Sveikas, toks tas ir skirtumas ;) http://obd.ec.cz/PowerBox/, o aš nededu jokių varžų, kainuojančių po 25 cnt, o suprogramuoju gamyklinę programą taip, kad variklio galingumas padidėtų taip, kaip tai daro pati gamykla ;)...
O gamykla tikrai nepakabina varžos, kurios funkcija padidina kuro sąnaudas ;)
 
smart foreash